Workshops, forløb og mini kurser

Hvilke medier skal jeg bruge til min markedsføring, og hvordan rammer jeg min målgruppe?

Det er et af de spørgsmål, jeg oftest møder, og mit svar er: Lad os holde en workshop.
Det er effektivt og en god start på et nyt samarbejde. 

Advisory sparring

Alle har brug for en wingman. Få rådgivning, du kan stole på, og hvor vi optimerer på forretning, mål og vækst.

lej en marketingchef

Spar penge ved at outsource din markedsføring til en konsulent, der engagerer sig i din virksomhed.

Markedsføring

Få både strategisk og praktisk hjælp til din markedsføring - både online og offline. Jeg kan bygge et team til dig.

Hav styr på dit eget ståsted og selvtillid i din eksekvering

At bygge et money flow koncept i din forretning kræver, at vi præcist ved, hvem vi er, hvad vi står for, og hvor vi gerne vil hen. En workshop kan afklare og synliggøre mange aspekter, som kan bidrage til enhver virksomheds vækst. 

Starten på et godt samarbejde med Britt&KO tager ofte udgangspunkt i en workshop. Det kan især være en god hjælp, hvis du står ved milepæl eller har brug for en ny marketingplan, der arbejder 24/7 for dig.

I et forløb kan du forvente: 

  • Opstartsdialog
  • Forberedelse til workshop
  • Workshop 
  • Opfølgning/kickoff møde
  • Eksekvering (drift og vedligeholdelse)

Kan du selv eksekvere men har brug for rådgivning/sparring på timebasis? Se mere om Lej en Marketingchef her.

Identitet - få professionel hjælp til design retningslinjer
Marketingchef -strategisk-og-praktisk-hjælp-til-markedsføring-fra-Britt&KO-ved-Britt-Kjær-Overgaard

Hvad indeholder en workshop?

En workshop kan variere af både længde og indhold, og forløbet skræddersys altid til det enkelte behov. Skal der arbejdes med både marketingplan, strategi, identitet og årshjul, vil vi typisk starte med en 3, 4 eller 5 timers workshop. Med en halv dag i hinandens selskab lærer vi hinanden at kende. Jeg kommer forberedt og guider os igennem dagen med både spørgsmål og øvelser.

Moduler, som workshoppen kan bygges op efter:

  1. Retning, målsætning og eksistensgrundlag
  2. Identitet, kommunikation og salgsargumenter
  3. Konkurrenceafdækning og strategi til pris, produkt, salg og overordnet markedsføring
  4. Indsatsområder defineret i enten handlingsplan, marketingplan inkl. budget
  5. Udvikling af overordnede retningslinjer for årshjul indsatsen
  6. Strategisk medievalg

Resultatet af en workshop er altid et konkret værktøj eller plan, som kan eksekveres umiddelbart.

Vi kan til enhver tid inddrage flere af mine samarbejdspartnere, hvis vi har behov for specialiserede kompetencer til enkelte moduler. 

Kontakt mig hvis du vil vide mere om mine workshops.

Eksempler på workshop moduler

Workshop - eksistensgrundlag. Britt&KO

Hvad er din målsætning, og hvor vil du gerne hen. OPsætning af mål og KPI’er


eksistens/mål

Workshop - identitet. Britt&KO

Hvordan kommunikerer du troværdigt ift. til dit brand – tone/stil/kommunikation


identitet

Workshop - markedsføring og målgrupper. Britt&KO

definition af dine primære og sekundære modtagere og de målrettede budskaber


målgrupper

Workshop - marketingplan. Britt&KO

marketingindsats og overordnet strategi for mediemix – op, ned og status quo


Marketingplan

Workshop - årsplanlægning og markedsføring. Britt&KO

mål, budget, årsplan og handlingsplan samlet for 1 år i en Eksekvérbar handlingsplan


årsplan

Workshop - årshjulet. Britt&KO

konkretisering af produkt i forhold til årets rul, sæsoner og mulige kampagner


årshjul

Pris på workshop

Prisen på en workshop afhænger af indholdet og sammensætningen af moduler. Jeg tilbyder workshops med mig alene men jeg har også mulighed for at udføre workshops i et samarbejde med Dorthe Møller. Fordelen ved den komplette workshop med 2 freelancere er, at du herefter har 2 rådgivere, som du kan trække på – med hver deres kompetencefelter. Se også Dorthes hjemmeside her.

Har vi brug for specialistviden på enkelte fagområder f.eks. hjemmeside, SEO eller Linkbuilding, kan vi til enhver trække en af mine øvrige samarbejdspartnere ind til et enkelt modul eller flere. 

Pris for en heldags workshop med fokus på identitet, contentplan og marketingsindsats: fra DKK 19.950,-

Markedsføring - strategisk og praktisk hjælp til markedsføring fra BrittogKO - Britt Kjær Overgaard. Hjælp til fx google, google ads, seo, digital markedsføring og ny hjemmeside
Markedsføring - strategisk og praktisk hjælp til markedsføring fra BrittogKO - Britt Kjær Overgaard. Hjælp til fx google, google ads, seo, digital markedsføring og ny hjemmeside

Opstartsworkshop – 3 timer

Kom-i-gang workshop på 3 timer er for dig, der er nystartet eller kørt fast i dit nuværende set up. Vi mødes i 3 timer og arbejder intensivt på de vigtigste elementer i din virksomhed og markedsføring. Herefter udarbejder jeg en handlingsplan med gode råd til indsatsområder, som du herefter kan igangsætte. Vi når omkring 3 indsatsområder som f.eks. Identitet, Contentplan og Strategi i forhold til produkt/marked.

Du kan vælge selv at eksekvere på handlingsplanen, eller du kan bruge mig et aftalt antal timer pr. måned til at hjælpe med at få tingene til at ske samt diverse praktiske opgaver.

du får en ekskverbar handlingsplan

marketingworkshop – 3 timer

GIV DIN MARKETINGPLAN VÆRDI – Udvikling af ÅRSHJUL med workshop med fokus på årshjul, kampagner og målgrupper

3 timers workshop med fokus på årets sæsoner, målgrupper samt tilrettelæggelse af dedikerede kampagner fordelt over året. Der udarbejdes herefter årshjul, basis marketingplan samt styringsværktøj til kampagneflow.

Du kan vælge selv at eksekvere på handlingsplanen, eller du kan bruge mig et aftalt antal timer pr. måned til at hjælpe med at få tingene til at ske samt diverse praktiske opgaver.

Markedsføring - strategisk og praktisk hjælp til markedsføring fra BrittogKO - Britt Kjær Overgaard. Hjælp til fx google, google ads, seo, digital markedsføring og ny hjemmeside
Marketing - få hjælp til online markedsføring

Resultatet af en workshop

Afhængig af formålet naturligvis er resultatet oftest en konkret marketingplan og handlingsplan med budget og indsatsområder, så du ved, hvad du skal herfra.  Du får altid mine anbefalinger til indsatsområder som f.eks. SOME contentplan, optimering af hjemmeside, udvikling af identitet/grafiske elementer og forbedret kommunikation i tekst og indhold til de forskellige medier.

Har du kun brug for at få en igangsætter med på enkelte moduler, er det naturligvis også en mulighed. Vi udvælger hvilke moduler, du har brug for en workshop til og hvilke moduler, du selv tager ansvar for. Er jeg med i forløbet, må du som minimum forvente 3 måneders samarbejde for at skabe et godt resultat.

Hvem deltager på en workshop?

Jeg anbefaler altid at have de personer med, som har indflydelse dvs. fra ledelsen, salg eller marketing.

Uanset forløbet, modtager du altid et konkret handlingsoplæg fra workshoppen med forslag til indsatsområder. Du kan til enhver tid få hjælp til eksekvering af forskellige praktiske opgaver. Læs mere om hjælp til markedsføring her.

Kurser/mini workshops

Jeg afholder kurser/workshops for selvstændige på tværs af alle brancher og personer, der arbejder med markedsføring. På mine kurser deler jeg ud af al min viden fra de sidste 15 års erfaring med markedsføring fra et internationalt miljø, og der er både strategisk, taktisk og praktisk viden af hente i hvert af kurserne.

Min fornemste opgave er at fylde på din værktøjskasse, så du får en brugbar strategi at arbejde videre med, men naturligvis også at komme med rigtig mange tips & tricks inden for markedsføring generelt. Jeg forsøger altid at skabe et meget varieret indhold, så vi kommer rundt om de mest relevante og aktuelle emner, og det bliver holdt nede på et niveau, hvor vi alle forstår tingene.  Det skal være brugbart og nemt at bruge i det daglige.

Jeg underviser i emnerne

  • MARKETINGSTRATEGI OG ÅRSHJUL
  • PERSONLIG BRANDING
  • STRATEGI TIL SUCCES PÅ DE SOCIALE MEDIER


Mine workshops og kurser er for dig:

  • der ikke er uddannet inden for markedsføring
  • der er iværksætter, der har en mindre virksomhed og dig, der har brug for hjælp til at få større succes med din markedsføring
  • der mangler en strategi for din forretning og din markedsføring

Varigheden er 3-4 timer og er en god blanding mellem teoretiske oplæg og praktiske øvelser. Uanset hvilken workshop du vælger, går du hjem med komplet færdige skabeloner og redskaber, så du kan fortsætte selv. 

Markedsføring - Hvad betyder Social Selling
Markedsføring - Hvad indeholder den gode marketingplan

hvad siger de om Britt&KO?

På tværs af alle brancher giver både en bred erfaring og synergi.
Alle mine kunder får 100% tilfredshedsgaranti på opgaver fra Britt&KO. 

Britt & KO er efter min mening, den perfekte sammensætning af “Action, systematik og hjertelighed”. 

Det er en fornøjelse at samarbejde med Britt.


– Bjarke Rasmussen, Indehaver Contiki Consult –

Skal vi mødes til kaffe?

Jeg har base på Fyn og kommer i hele Danmark. Vi kan mødes til en kop kaffe hos mig, hos dig
– eller et hyggeligt sted på vejen i mellem os.

Vil du gerne springe kaffen over og tage et indledende online møde?
Du kan booke mig til en halv times sparring på Google Hangout. Book mig i kalenderen.

Besøg mig på kontoret

Ladegård Mark 28
5560 Aarup

ÅBningstider

Hverdage kl. 9-16

ring til mig

2751 6008