Britt&KO blev hyret ind som ekstern marketingchef og projektleder på denne opgave sammen med min samarbejdspartner Dorthe Møller. Supertech Agroline har valgt i forbindelse med et kommende generationsskifte at skifte til en ny og fremtidsgearet profil. Der blev startet op med en gennemgribende workshop, lagt grundstenen til identitet samt udviklet marketing- og aktivitetsplan. Samarbejdet startede i 2019.
Opgaver:
- Sparring & Rådgivning
- Opstarts workshop – identitet platform
- Marketingplan, budget og aktivitetsplan inkl. handlingsplan step by step
- Udvikling af komplet ny designlinje for AgroLog.oi
- Udvikling af ny identitet for Supertech Agroline
- Squarespace website og Shopify webshop
- Årshjul til opstart af online markedsføring med opdatering af profiler og content til Facebook, LinkedIn, YouTube og Google My Business
- Tekstforfatning – produkt og identitet på dansk og engelsk
- Varetagelse af opsætning af nyhedsbreve, Mailchimp
- Udvikling af nyt messemateriale med fokus på ny identitet, stemning og følelser
- Udvikling samt tekstforfatning til diverse grafiske publikationer som imageflyer og produktblade
- Online annoncering med Google ads og Facebook ads
Se hjemmeside
Se tysk webshop
Valg af samarbejdspartner til denne opgave: Dorthe Møller og Zymbolik
hvad koster god markedsføring?
Det afhænger helt og holdent, hvor du gerne vil hen. Britt&KO fungerer efter SMART Marketing princippet, som betyder, at dine marketingkroner skal placeres der, hvor de giver dig mest værdi.
Jeg har sammensat nogle gode pakkepriser for dig, der gerne vil i gang. Har du brug for en individuel samtale for at afdække dit behov, ringer du til mig på telefon 2751 6008.
Besøg mig på kontoret
Søndersøvej 4
5492 Vissenbjerg
ÅBningstider
Hverdage kl. 9-16
ring til mig
2751 6008