identitet - byg et brand og en stærk position i markedet
At arbejde med branding & udvikling af identitet indebærer bl.a.
- Analyse og udvikling/optimering af visioner, mål, ønsker sat op mod markedet, konkurrenter og positionering mv.
- Udvikling af design retningslinjer inkl. kommunikation/tekster samt grafiske elementer og brug af foto
- Udvikling af den komplette designmanual
- Udvikling af den komplette kommunikationsplatform inkl. budskab og USP’er
- Udvikling af markedsføringsaktiviteter – i en udførlig plan
Når du er afklaret med, hvad dit DNA er, er du i stand til at fortælle omverdenen, hvorfor de skal købe netop dit produkt. Der er gennem de senere år sket en stor forandring i vores kunders brugeradfærd, og vi har – måske endnu mere end før – brug for at fortælle den historie, som også er sand for at fastholde vores kunder. Virker din nuværende markedsføring ikke, er det værd at kigge på, om visionen og missionen kan mærkes helt ude ved kunderne.
Vi kan til enhver tid redesigne vores kommunikationsplatform, så vi er nutidige.