Jeg kan starte med at spørge dig:
Giver din marketingplan eller din markedsføring dig værdi?
For mange mindre virksomheder kan marketing virke som en meget kompleks og uoverskuelig størrelse, hvor det er svært at vurdere, hvor vi skal investere vores budget for at opnå det optimale resultat. Marketing handler i bund og grund om, at vi skaber et salg af vores varer i markedet, og det kan vi gøre ved at bruge forskellige kanaler:
⇒ Online markedsføring som f.eks. hjemmeside, søgemaskineoptimering, nyhedsbreve & annoncering på de sociale medier
⇒ Offline markedsføring som f.eks. annoncering, trykte brochurer, plakater & flyers og synliggørelse på f.eks. messer og udstillinger
Men hvilke kanaler skal du bruge, og hvor stort skal dit budget være? Et marketingbudget er mere end blot en fast udgift. Det handler om at udvikle den for dig rigtige strategi, så du får et fint mix, som “driver” trafik mod din vare og samtidig “skubber” dine varer ud til dine kunder.
Få hjælp fra Britt&KO
og lad os f.eks. arbejde med:
Læs evt. mere om markedsføring beskrevet under FAQ
Marketing er mere
end blot en udgiftDet rette budget, det rette budskab, de rette kanaler
– og en nysgerrighed på at justere parametrene undervejs skaber succesen.
Hos Britt&KO samler vi på nørder – i kærlig forstand. Det betyder, at du får et helt netværk af specialister med i pakken her. Når vi hver især gør det, som vi gør bedst og lader andre gøre deres, opnår vi fantastiske resultater. Alle samarbejdspartnere er nøje udvalgt og vælges ud, så det matcher bedst muligt hver enkelt opgave.